1. Anasayfa
  2. Haberler
  3. Yerel Yönetimler
  4. Buca’da 15 yeni zabıta göreve başladı

Buca’da 15 yeni zabıta göreve başladı

Buca Belediyesi, zabıta kadrosunu güçlendirme çalışmaları kapsamında 15 yeni personeli daha bünyesine kattı. Yoğun bir eleme sürecini tamamlayan adaylar, düzenlenen törenle görevlerine resmen başladı.

  • | Son Güncelleme:
  • | İzmir'de Son Dakika

Buca Belediyesi, zabıta kadrosunu güçlendirme çalışmaları kapsamında 15 yeni personeli daha bünyesine kattı. Yoğun bir eleme sürecini tamamlayan adaylar, düzenlenen törenle görevlerine resmen başladı.

Buca Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleştirilen törende Başkan Vekili Hüseyin Benzer, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri ve birim müdürleri de hazır bulundu.

Göreve başlayan zabıta memurlarının belediyenin sahadaki en önemli temsilcileri olduğunu vurgulayan Benzer, kamu hizmetinin temelinde vatandaş odaklı yaklaşımın yer aldığını ifade etti.

“Bizim tüm amacımız halka hizmet etmek. Hepimiz vatandaşın emrinde çalışıyoruz. Kimse kimsenin üstünde değil. Ben de Buca halkının bir çalışanıyım. Bunu hiçbir zaman unutmamalıyız. Etik kurallar çerçevesinde, saygılı ve adaletli bir şekilde görev yaparsak hizmetler daha sağlıklı yürür. Vatandaşla iletişimde kırıcı değil yapıcı olmalıyız” diyen Benzer, yeni zabıtalara görevlerinde başarılar diledi.

Törenin ardından 15 yeni zabıta memuru, mevzuat gereği bir yıl sürecek aday memurluk dönemine başladı. Bu süreçte temel eğitim, hazırlayıcı eğitim ve staj programlarını tamamlayacak olan personel, değerlendirmelerin ardından asaleten atanarak görevlerine devam edecek.

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz